Monday, September 30, 2013

Do not hurt me YES LOVE AGAIN

Oath of times I hurt, when I can ngertiin and keep my feelings, I'm not your boyfriend or your brother's friend, I just ask for your understanding, any woman who does not hurt to love as if it? I do not want to be deceived or diselingkuhin 2 months ago with Emylia Putri Retno: '(. nyakitin I just do not have the heart but the hearts of the people so why make people suffer heart to dab tears because of you, I love time I time I kind of love I close gini each of your parents, I want you to it like you can kiss and shake hands at my parents, PLEASE? DO NOT EVER MAKE ME DISAPPOINTED FOR THE LAST TIME . Sumpah sakit hati kali aku , kapan bisa ngertiin dan jaga perasaanku , aku kekasihmu bukan kawan atau pun saudara mu , aku cuma minta pengertianmu , perempuan mana yang nggak sakit kalau ke kasihnya seperti itu ? aku nggak mau saja ditipu ataupun diselingkuhin 2 bulan yang lalu bersama Emylia Retno Putri :'( . aku saja nggak tega nyakitin hati orang tapi orang kok tega gitu buat orang menderita dab menangis karena mu , aku sayang kali aku cinta kali aku macam gini aku dekat sama kedua orang tuamu , aku mau kamu itu seperti kamu yang bisa mencium dan bersalaman sama kedua orang tuaku , TOLONG ? JANGAN PERNAH BUAT AKU KECEWA UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA

No comments:

Post a Comment